printsend by mail

Είστε εδώ: Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος

Σεπτέμβριος 2012 - τεύχος 233

Περιεχόμενα

13 ΤΟ ΑΡΘΡΟ
«Με το ΕΛΛΗ Τ(ώρα)». Του Σπύρου Θεοδωράκη
διαβάστε το άρθρο

20 ΕΙΚΟΝΕΣ
BLUE STAR DELOS - ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. - ΤΑΝΙΤ

26 ΤΟ ΥΔΡΟΠΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ
Στο Λος Άντζελες βρίσκεται το Υδρόπτερο της DCNS, περιμένοντας τις κατάλληλες συνθήκες για τον διάπλου του Eιρηνικού Ωκεανού
διαβάστε το άρθρο

32 ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
Μείωση σημειώθηκε στον αριθμό των ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακών εταιρειών με ένα έως δύο πλοία, ως απόρροια της οικονομικής κρίσης

36 ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Η ARCADIA
Διεθνή πιστοποίηση για τη διαχείριση ενέργειας έλαβε η Arcadia Shipmanagment από τον Νορβηγικό Νηογνώμονα (DNV)

38 ΕΝ ΟΨΕΙ ΑΛΛΗΛΩΝ
Οι θέσεις των πρωταγωνιστών της ελληνικής ακτοπλοΐας για τα μεγάλα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει ο κλάδος και η κυβέρνηση
διαβάστε το άρθρο

44 ΑΚOΜΑ EΝΑ ΛΑΜΠΕΡO ΑΣΤEΡΙ
Mια ξενάγηση στο νεότερο πλοίο των ελληνικών θαλασσών από την ομάδα των αρχιτεκτόνων του, με επικεφαλής τον κ. Aπόστολο Mολυνδρή
διαβάστε το άρθρο

66 ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΩΝ
Η ακτοπλοϊκή πλοιοκτησία προχωρεί στην αυτοκριτική της μπροστά στον κίνδυνο της οικονομικής καταστροφής. Του διευθυντή του ΣΕΕΝ υποναύαρχου Λ.Σ. κ. Νίκου Καβαλιέρου
διαβάστε το άρθρο

72 ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ LNG Ο ΟΜΙΛΟΣ ΤΣΑΚΟΥ
Δύο δισ. δολάρια για δέκα πλοία μεταφοράς LNG σκοπεύει να επενδύσει ο ελληνικός Όμιλος μέσω της εισηγμένης ΤΕΝ

78 LOAD LINE MARINE
Η νεοσύστατη εταιρεία φιλοδοξεί να χτίσει στόλο φορτηγών, ιδανικό για τις μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες

80 ΜΕ ΚIΝΗΣΗ ΦΥΣΙΚΟY ΑΕΡIΟΥ
Χρησιμοποιώντας LNG ως καύσιμο, το νέο πλοίο της Kawasaki Heavy Industry έλαβε την έγκριση του DNV

82 MUSA
Ένα εντυπωσιακό υποθαλάσσιο μουσείο στο Μεξικό, με σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος και την προσέλκυση τουριστών
διαβάστε το άρθρο

86 ΠΟΡΤΑΔΑ ΡΕΘΥΜΝΙΩΤΙΚΗ
Μετά από καιρό, το Ρέθυμνο απέκτησε το δικό του πλοίο προς Πειραιά. Το ΕΛΛΗ Τ. έχει ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη των επιβατών. Ο πρόεδρος της Cretan Lines μιλάει στον «Ε»
διαβάστε το άρθρο

104 ΝΩΕ ΕΞΠΡΕΣ

115 ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΠΙΝΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

119 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ
Σκέψεις και προτάσεις του πλοίαρχου Άγγελου Αντωνάτου μετά την τραγωδία του COSTA CONCORDIA και τη συμπλήρωση 100 χρόνων από το ναυάγιο του ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ

122 ΜΝΗΜΕΣ
Από τη Σύρα στα πέλαγα του ονείρου. Το ταξίδι συνεχίζεται. Του πλοιάρχου Εμπορικού Ναυτικού Ισίδωρου Μαμίδη

128 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΕ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ 25m2
Σκαριά υπό κατασκευή του μικροναυπηγού Γιώργου Μαντάνη από τη Θάσο
διαβάστε το άρθρο

134 ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

140 ΚΑΤΑΠΛΟΥΣ
Η ώρα της αλήθειας. Γράφει ο Φώτης Μαρτίνος

Αρχική σελίδα | Γιατί Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος | Αρχείο τευχών | Συνεντεύξεις | Συνδρομές | Επικοινωνία