printsend by mail

Είστε εδώ: Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος

Νοέμβριος 2009 - τεύχος 199

Περιεχόμενα

11 ΤΟ ΑΡΘΡΟ
«Ζόρια» Γράφει η Βάσω Αρμογένη
διαβάστε το άρθρο

15 ΑΠΟΨΗ
«Η δοκιμασία» Γράφει η Μυρτώ Ραφτοπούλου
διαβάστε το άρθρο

20 SUPERFAST ΙΙ
Νεότευκτο για την SuperFast

22 HELLENIC WIND
Νέο πλοίο για την Hellenic Seaways

24 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ
«Ίσοι ως Ευρωπαίοι»;

26 ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ
Κατάργηση του Υπουργείου Ναυτιλίας - Επανασύσταση της Ρυθμιστικής Αρχής Θαλάσσιων Ενδομεταφορών - Οι Γερμανοί εγκαταλείπουν τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά - Επαναδιαπραγμάτευση με τους Κινέζους για το λιμάνι - Στη φυλακή δύο αξιωματικοί του φορτηγού πλοίου FULL CITY - Στις προτεραιότητες της Ε.Ε. η εικόνα της ναυτιλίας - Μια εγκατάσταση της Καλλιόπης Λεμού στο Βερολίνο

36 CRUISE EUROPA
Εγκαινιάστηκε στην Πάτρα το νεότευκτο επιβατηγό/οχηματαγωγό του Ομίλου Grimaldi, που ναυλώθηκε στη θυγατρική του, Minoan Lines
διαβάστε το άρθρο

50 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: DOUGLAS WARD
Ο δημιουργός του Berlitz Guide to Cruising μάς ξεναγεί στον κοσμοπολίτικο χώρο της κρουαζιέρας του χθες και του σήμερα
διαβάστε το άρθρο

62 ΦΑΙΔΡΑ
Ένα νεότευκτο καράβι για την Αίγινα από τη Nova Ferries
διαβάστε το άρθρο

74 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΙΩΣΗΦ ΛΕΦΑΚΗΣ
Συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση, ανέλαβε το τεχνικό τμήμα της Nova Ferries και αποκαλύπτει ότι τα σχέδια δεν σταματούν εδώ
διαβάστε το άρθρο

80 ΘΑΛΑΣΣΑΓΟΡΑ
Αβέβαιο το μέλλον του ευρωπαϊκού εφοπλισμού - Βραβείο Cyprus Shipping Industry Award για τον Πόλυ Β. Χατζηιωάννου - Αύξηση 30% στην αποθήκευση πετρελαίου - «Sweet 16» για την ΤΕΝ - Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου από τη Navios - Η λύση βρίσκεται στην αγορά ομολόγων - Στο μισό θα πέσουν οι παραγγελίες σε κινεζικά ναυπηγεία - Ο Δημήτρης Μελισσανίδης στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας - Ο Rina απονέμει τη νέα πιστοποίηση Green Star Plus σε mega-yachts - Έλληνες στην αγορά

90 AMV NJORD
Ένα πρωτοποριακό πλοίο 1.800 μέτρων, που σχεδιάστηκε από μια ομάδα φοιτητών για την κατάκτηση του Αρκτικού Ωκεανού το 2050
διαβάστε το άρθρο

96 ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ
Από 14 ετών στο χώρο της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης, έχει καταφέρει να φέρει την επιχείρησή του στην κορυφή
διαβάστε το άρθρο

102 ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ
Ένα ταξίδι στο χρόνο με το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ στην Παροναξία του 1986. Γράφει ο Φώτης Μαρτίνος
διαβάστε το άρθρο

112 ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΚΟΥΛΙΟΣ
Λάτρης της θάλασσας και της πατρίδας του, ασυρματιστής ο ίδιος, μας ξεναγεί με την πένα του πλέον στους ταρσανάδες της Κάσου
διαβάστε το άρθρο

120 ΝΩΕ EXPRESS

127 ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΠΙΝΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

131 ΜΠΑΡΚΟ
«Προσωπογραφία βγαλμένη από τη ζωή». Μια ανθρώπινη φιγούρα από αυτές που τείνουν να εκλείψουν. Του Θεόδωρου Στούμπου

134 M/V ELIAS L.
Οι περιπέτειες ενός πλοίου και της ιδιοκτήτριας εταιρείας, όπως τις έζησε και τις θυμάται ο ναυπηγός Κωνσταντίνος Φιλίππου

138 ΚΑΡΑΒΟΛΑΤΡΕΣ

142 ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΚΑ
Τα πλοία που είχαν αναλάβει το θλιβερό έργο της μεταφοράς σκλάβων. Γράφει η Εύη Πιπερίδου
διαβάστε το άρθρο

152 ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

159 ΚΑΤΑΠΛΟΥΣ
Και η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών με τον Γιώργο

Αρχική σελίδα | Γιατί Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος | Αρχείο τευχών | Συνεντεύξεις | Συνδρομές | Επικοινωνία