| ||||||
|
||||||
| ||||||
Είστε εδώ: Εφοπλιστής | Νέα
![]() ΝΕΑ
Νέα παραγγελία για 2+2 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και κινήσεις για την εδραίωση της εταιρείας στην εν λόγω αγορά ![]()
Πώληση έξι πλοίων των εταιρειών Top Ships και Rubico συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή σε Κινέζο χρηματοδότη ![]()
Με καθαρά κέρδη 99,6 εκατ. δολάρια και ρευστότητα ύψους 524 εκατ. δολ. έκλεισε το β’ τρίμηνο για την Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, επιμηκύνοντας το σερί της κερδοφορίας ![]()
Στήριξη στο πλαίσιο του ΙΜΟ για την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας, ωστόσο με τις απαραίτητες βελτιώσεις για τη ρεαλιστική εφαρμογή της, ήταν το μήνυμα του υπουργού Ναυτιλίας Βασίλη Κικίλια στη συνάντησή του με τον γενικό γραμματέα του Οργανισμού Αρσένιο Ντομίνγκεζ, παρουσία του Έλληνα πρέσβη στη Βρετανία Γιάννη Τσαούση ![]()
Ομόφωνα επανεξελέγη στη θέση της προέδρου της Διεθνούς Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (INTERMEPA) για νέα διετή θητεία η Σεμίραμις Παληού, μετά τις εκλογές της Εκτελεστικής Επιτροπής που πραγματοποιήθηκαν στις 29 Ιουλίου 2025 ![]()
Επιχειρησιακή αριστεία σε συνδυασμό με σημαντική εξοικονόμηση χρόνου είναι τα οφέλη που απολαμβάνει η TMS Cardiff Gas χάρη στην ψηφιακή πλατφόρμα της Kaiko Systems που εγκαθίσταται σε κινητές συσκευές ![]()
Στην εξαγορά μεριδίου 9,99% της Genco Shipping, με δύο διαδοχικές κινήσεις, προχώρησε η Diana Shipping το καλοκαίρι, και καθίσταται έτσι από τους ισχυρότερους μετόχους της αμερικανικής εταιρείας ξηρού φορτίου, που διαχειρίζεται στόλο 42 πλοίων ![]()
Το λιμάνι Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε ο μεγαλομέτοχος της ΟΛΘ Α.Ε. Ιβάν Σαββίδης, όπου συναντήθηκε με στελέχη της εταιρείας και ενημερώθηκε για τα επόμενα βήματα του επενδυτικού και αναπτυξιακού σχεδιασμού της ![]()
Με έσοδα ύψους 104,2 εκατ. δολαρίων έκλεισε το β’ τρίμηνο για την Capital Clean Energy Carriers (CCEC), αυξημένα κατά 27% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (82,1 εκατ.) ![]()
Την ηγετική θέση του και το υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα επιβεβαιώνει το Νηολόγιο Παναμά, υιοθετώντας σειρά νέων πολιτικών που στοχεύουν στη βελτιστοποίηση της επιχειρησιακής απόδοσης του στόλου του, την ελαχιστοποίηση του κινδύνου κρατήσεων και την αποτροπή εισόδου πλοίων από τον λεγόμενο «στόλο-φάντασμα» ![]()
|
| |||||
|