| ||||||
|
||||||
| ||||||
Είστε εδώ: Εφοπλιστής | Μιχάλης Δημητριάδης-Ευγενίδης
Μιχάλης Δημητριάδης-ΕυγενίδηςΓια τα εναλλακτικά καύσιμα, τη συμμόρφωση με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, τις τιμές των εισιτηρίων, αλλά και την έλλειψη των Ελλήνων ναυτικών μίλησε ο κ. Μιχάλης Δημητριάδης-Ευγενίδης της Aegean Sea Lines στο συνέδριο που διοργάνωσε στη Χίο το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ει-δικότερα το Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών. Ο κ. Δημητριάδης-Ευγενίδης υποστήριξε ότι δεν μπορεί να υπάρξει μόνο μία λύση καυσίμου για όλα τα πλοία, δεδομένου ότι κάθε κατηγορία έχει τις ιδιαιτερότητές της. «Μέχρι να φτάσουμε στην οριστική λύση, μπορούμε να έχουμε μεταβατικές λύσεις, όπως το slow steaming, δηλαδή μέτρα για μικρότερη κατανάλωση και επιβάρυνση στο περιβάλλον». Και συνέχισε: «Θέλουμε η ακτοπλοΐα να γίνει σαν την ποντοπόρο, δηλαδή να αυξηθεί το ποσοστό των μικρομεσαίων εταιρειών, γιατί αυτό θα λειτουργήσει υπέρ της αγοράς». Τόνισε ότι οι εκπομπές CO2 από τη ναυτιλία (2,3%) είναι «ελάχιστες» σε σύγκριση με την αεροπορία, τις οδικές και τις σιδηροδρομικές μεταφορές, την ίδια στιγμή που ο κλάδος εξυπηρετεί το 90% των μεταφορών παγκοσμίως. Παράλληλα, επισήμανε ότι πρέπει ευρύτερα να εξετάζονται τα αέρια του θερμοκηπίου –όπως το μεθάνιο– και το δυναμικό τους σε ό,τι αφορά την υπερθέρμανση του πλανήτη. Συγκεκριμένα, το μεθάνιο, κύριο συστατικό του φυσικού αερίου και του LNG, έχει 29,8 φορές ισχυρότερο δυναμικό από το CO2, επομένως αποκτά ζωτική σημασία η παρεμπόδιση της διαρροής του στην αλυσίδα εφοδιασμού. Διαβάστε τη συνέχεια στον «Ε» Αυγούστου 2024... |
| |||||
|