printsend by mail

Είστε εδώ: Εφοπλιστής | AQUA BLUE

AQUA BLUE

Το καλοκαίρι των ανατροπών. Ποιος θα περίμενε ότι θα ξαναλειτουργούσε η ακτοπλοϊκή γραμμή που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Σκιάθο, τις Κυκλάδες και το Ηράκλειο της Κρήτης; Και βέβαια ποιος θα περίμενε ότι το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ θα ξαναταξίδευε στα ελληνικά νερά ως AQUA BLUE;

Κι όμως, ποτέ μη λες ποτέ. Χρειάστηκε η πίεση από τις αρχές και τους επιχειρηματικούς φορείς της Βόρειας Ελλάδας, η επιδότηση μέρους του δρομολογίου από το κράτος και η αποφασιστικότητα της Seajets να επεκτείνει την παρουσία της –πέρα από τα ταχύπλοα– και στα συμβατικά επιβατηγά/οχηματαγωγά πλοία.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Η γνωστοποίηση της αγοράς του παροπλισμένου ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ από τη Seajets τον Αύγουστο του 2016 χαροποίησε ουκ ολίγους λάτρεις των γιαπωνέζικων σκαριών. Τα σενάρια για τις πιθανές γραμμές άρχισαν να παίρνουν και να δίνουν, ενώ η εταιρεία ξεκίνησε μια εκτεταμένη επισκευή και ανακαίνιση στο πλοίο.

Αρχικά ονομάστηκε ΚΙΑΡΑ, στη συνέχεια AQUA AZZURO και τελικά AQUA BLUE. Η Seajets και οι άνθρωποί της πέτυχαν το θαύμα. Με υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων, που στα δοκιμαστικά έφτασε και τους 21, και μ’ ένα εξαίρετο ξενοδοχειακό που θα ζήλευαν κάποια νεότερα πλοία, το μόνο που έμενε ήταν η γραμμή στην οποία θα δρομολογηθεί.

Στις ετήσιες δηλώσεις δρομολόγησης το είδαμε σε Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη, καθώς και σε γραμμές της Ραφήνας. Σ’ ένα από τα πρόσφατα ΣΑΣ υπήρξε αίτημα της εταιρείας για καλοκαιρινή δρομολόγηση από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Ικαρία (Εύδηλο)-Σάμο. Κι εδώ έρχεται η δεύτερη έκπληξη.

Αντί για κάτι απ’ όλα αυτά, το πλοίο βρέθηκε στην επιδοτούμενη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σκιάθος-Σύρος, με δικαίωμα προσθήκης κι άλλων προορισμών.

Διαβάστε τη συνέχεια στον «Ε» Σεπτεμβρίου 2018


Αρχική σελίδα | Γιατί Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος | Αρχείο τευχών | Συνεντεύξεις | Συνδρομές | Επικοινωνία