printsend by mail

Είστε εδώ: Εφοπλιστής | ANDROS JET

ANDROS JET

Με 23 κόμβους στην άγονη; Κι όμως, δεν είναι ανέκδοτο ούτε σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Από τον περασμένο Απρίλιο αυτή είναι η μέση ταχύτητα με την οποία ταξιδεύει το ANDROS JET στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, με λιμάνι αφετηρίας την Σύρο, ενώ σε μερικά τμήματα της διαδρομής και ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες φτάνει και τους 28+ κόμβους.

Ταχύτητα άγνωστη σε τέτοια δρομολόγια, καθώς μόνο το HIGHSPEED 1, που ταξίδεψε για λίγο στη γραμμή τον Σεπτέμβριο του 2009, την έχει πιάσει και την έχει ξεπεράσει. Όμως, δεν είναι η πρώτη φορά που δρομολογείται ταχύπλοο ΕΓ/ΟΓ στα ενδοκυκλαδικά.

Την αρχή είχαν κάνει ήδη από το φθινόπωρο του 2008 οι δύο μικροί «Αίολοι» της ΝΕΛ, τα ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και ΙΙ, αν και η αλήθεια είναι ότι συνήθως ταξίδευαν με λιγότερους από 20 κόμβους.

Όλα τα άλλα πλοία που κατά καιρούς έχουν δρομολογηθεί σ’ αυτές τις γραμμές είναι συμβατικά ΕΓ/ΟΓ, με ταχύτητες που κυμαίνονται από 13 ως 18 κόμβους, όπως και το AQUA JEWEL, το πλοίο που αντικαταστάθηκε από το ANDROS JET για την περίοδο ναύλωσής του στις μακρινές Αζόρες.

Η επιλογή της Seajets να δρομολογήσει ταχύπλοο μπορεί να ξενίζει, ωστόσο οι πρώτες εντυπώσεις των επιβατών, τακτικών και μη, είναι θετικές.

Το καταμαράν της Austal, το πρώτο πλοίο των αυστραλιανών ναυπηγείων που ταξιδεύει με τα σινιάλα της Seajets, παρά το σχετικά μικρό πρωτόκολλο των 490 επιβατών και 95 Ι.Χ. δείχνει ικανό να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της γραμμής, δεδομένου και ότι η κίνηση εκεί παρουσιάζεται σημαντικά λιγότερη σε σχέση με άλλα δρομολόγια στο Αιγαίο.

Διαβάστε τη συνέχεια στον «Ε» Ιουλίου…


Slide2Open Shipping Finance 2019 Conference
Αρχική σελίδα | Γιατί Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος | Αρχείο τευχών | Συνεντεύξεις | Συνδρομές | Επικοινωνία