printsend by mail

Είστε εδώ: Εφοπλιστής | Cpt Θανάσης Χαλάς

Cpt Θανάσης Χαλάς

Πολύ λίγα πλοία έχουν ταυτιστεί τόσο με τη γραμμή που υπηρετούν όσο το SUPERFERRY II, το πλοίο που ξεκίνησε το 1993 στη γραμμή Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος και παραμένει εκεί για 24 χρόνια.

Εδραιωμένο, κυρίαρχο και αγαπητό, με επιβάτες που το προτιμούν με κλειστά μάτια. Βέβαια, στο παρελθόν πέρασε και από αρκετά νησιά ακόμη σε Αιγαίο και Ιόνιο, με τα σινιάλα των Strintzis Lines και Blue Star Ferries, κυρίως σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα.

Τη Σαντορίνη όμως δεν την επισκέφθηκε ποτέ. Χρειάστηκε μια υπόσχεση των πλοιοκτητών Δημήτρη και Γιώργου Στεφάνου (Golden Star Ferries) προς τη Μητρόπολη, ώστε να διευκολυνθεί η μετάβαση προσκυνητών από τη Σαντορίνη στην Τήνο. Κι έτσι, στις 28 Οκτωβρίου 2017 το SUPERFERRY II προσέγγισε εκτάκτως στον Αθηνιό.

Απέπλευσε στην ώρα του από τη Ραφήνα, έφτασε στους κλασικούς προορισμούς του και από κει συνέχισε κατευθείαν για τη Σαντορίνη. Πλοίαρχος ο Cpt Θανάσης Χαλάς, ο οποίος με αφορμή αυτό το μοναδικό ταξίδι μίλησε στον «Ε» καταθέτοντας το πλήρες πλοιαρχικό προφίλ του.

«Κατάγομαι από την Άνδρο. Αποφοίτησα από την ΑΕΝ Ασπροπύργου το 2004 και ξεκίνησα ως δόκιμος πλοίαρχος σ’ αυτό το πλοίο. Από την εποχή που πηγαινοερχόμουν στη Σχολή είχα ζητήσει από τον καπτά Κώστα Τζώρτζη να δουλέψω μαζί του.

Έκανα και τα δύο εκπαιδευτικά ταξίδια μου με το SUPERFERRY II και την επομένη της αποφοίτησης έπιασα εδώ.Παρέμεινα στην εταιρεία, Blue Star τότε, και δούλεψα και στο BLUE STAR NAXOS. Όταν το 2011 οι αδελφοί Στεφάνου ξεκίνησαν την Golden Star Ferries και αγόρασαν το SUPERFERRY II, επέστρεψα ως ύπαρχος και το 2016 ανέλαβα πλοίαρχος».

Διαβάστε τη συνέχεια στον «Ε» Ιανουαρίου 2018…


Αρχική σελίδα | Γιατί Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος | Αρχείο τευχών | Συνεντεύξεις | Συνδρομές | Επικοινωνία