printsend by mail

















Είστε εδώ: Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος

Νοέμβριος 2010 - τεύχος 211

Περιεχόμενα

13 ΤΟ ΑΡΘΡΟ
«Εύγε στην Εμπορική Ναυτιλία».

16 ΕΙΚΟΝΕΣ
QUEEN ELIZABETH - Ναυάγιο SEA DIAMOND

20 ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ
Εγκαινιάστηκε το πρώτο ογκολογικό νοσοκομείο Παίδων - Η Μάκιστος ξαναγεννήθηκε - «Εξωφρενική» η απόφαση για τον καπετάν Μαγκούρα - Γιάννης Διαμαντίδης: «Ευσυνειδησία, Εργατικότητα, Εντιμότητα» - Παράσημο στον καπετάν Παναγιώτη Τσάκο - Παραιτήθηκε ο αρχηγός Λ.Σ. Αθ. Μπούσιος - Ο Γ. Ανωμερίτης πρόεδρος της ΕΛΙΜΕ - Βραβεία Amver σε 932 πλοία - Ακμάζει εν μέσω οικονομικής κρίσης η βιομηχανία κρουαζιέρας - Υποθαλάσσια σήραγγα στο λιμάνι του Πειραιά - Ημερίδα ναυτιλίας από την «Αδελφότητα των Υδραίων Αθηνών» - Louis Cruises προτείνει η Sunday Times - Φόρος τιμής στους ανθρώπους που ανέπτυξαν την τουριστική ναυτιλία

32 NIEUW AMSTERDAM
Το τέταρτο πλοίο της Holland American Line που φέρει την ιστορική ονομασία. Γράφει η Ελένη Λινάρδου
διαβάστε το άρθρο

42 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΥΨΩΝΕΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ ΤΣΑΚΟΥ
Το νεότευκτο ΙΑΝ Μ έφτασε στον Πειραιά, όπου βαφτίστηκε και ύψωσε την ελληνική σημαία.

52 WISTA 2010
Πολλές και σημαντικές οι παρουσίες στο διεθνές συνέδριο της WISTA στην Αθήνα.

56 EURO-MED CONVENTION
Η 14η διοργάνωση του ετήσιου συνεδρίου από τον Όμιλο Γκριμάλντι στο νεότευκτο CRUISE OLYMPIA
διαβάστε το άρθρο

64 ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ SUPERFERRY II
Ένα ατύχημα που δεν ξάφνιασε κανέναν, στο λιμάνι της Τήνου. Γράφει ο Φώτης Μαρτίνος
διαβάστε το άρθρο

72 Για άλλη μια φορά «μία από τα ίδια»;
Ο υποναύαρχος ε.α. Νίκος Καβαλλιέρος προβλέπει, προκαλεί, αλλά και προτείνει για τη σωτηρία της ελληνικής ακτοπλοΐας
διαβάστε το άρθρο

86 ΘΑΛΑΣΣΑΓΟΡΑ
Ταμείο πέντε δισ. δολαρίων από την Κίνα για τους Έλληνες εφοπλιστές - «Business as usual» για τον Γιώργο Οικονόμου - Τρία containerships των 9.000 teu για την Costamare - Σπύρος Πολέμης: «Η κρίση δεν έχει τελειώσει ακόμα» - Έξι νεότευκτα βάφτισε ο Όμιλος Καλλιμανόπουλου - Lloyd’s Register: 1,5 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση έρευνας στο Ε.Μ.Π. - Για τις ΑΕΝ «τρέχει» ο διευθύνων σύμβουλος του Lloyd’s Register - Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ στον στόλο της Aegean Bulk - Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο: Επτά προτάσεις για την ενίσχυση της ελληνικής ναυτιλίας - Η κρίση έφερε την πτώση των λειτουργικών εξόδων - Ο Τάκης Αράπογλου στην TEN - Έλληνες στην αγορά - Capesizes: Καταλύτης των εξελίξεων ο μεγάλος αριθμός νεότευκτων - Ανάλυση ναυλαγοράς

94 ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΟΙΩΝ
Το καθεστώς, οι μέθοδοι, οι Διεθνείς Συμβάσεις και ο ρόλος του ΙΜΟ σχετικά με το τέλος των πλοίων.

110 Α/Π ΑΡΤΕΜΙΣ ΠΙΤΤΑ
Το πλοίο και η ιστορία του. Μέρος Β’ και τελευταίο. Γράφει ο Δημήτρης Γκαλών
διαβάστε το άρθρο

120 ΝΩΕ EXPRESS

127 ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΠΙΝΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

132 ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΤΙΣΤΑΣ
«Έζησα το top στην κρουαζιέρα και την ακτοπλοΐα». Γράφει ο Σπύρος Ρούσσος
διαβάστε το άρθρο

138 ΜΠΑΡΚΟ
«Commodore 128. Ο τελευταίος των 8 bit». Του Θ. Στούμπου

142 MAYFLOWER
Το πλοίο με το οποίο οι «Προσκυνητές» έφτασαν στη Νέα Γη και το ταξίδι τους. Γράφει η Εύη Πιπερίδου
διαβάστε το άρθρο

150 ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

159 ΚΑΤΑΠΛΟΥΣ

Αρχική σελίδα | Γιατί Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος | Αρχείο τευχών | Συνεντεύξεις | Συνδρομές | Επικοινωνία