printsend by mail














Είστε εδώ: Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος

Νοέμβριος 2008 - Τεύχος 187

Περιεχόμενα

11 ΤΟ ΑΡΘΡΟ
«Εξυγίανση ή βύθιση». Γράφει η Μυρτώ Ραφτοπούλου
διαβάστε το άρθρο

16 ΕΙΚΟΝΕΣ
SEAFRANCE MOLIERE: Ήταν δικό μας - MSC FANTASIA: + Οικολογικό

20 ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ
50 δισ. δολ. για «Πράσινη Ναυτιλία» - Το Νοέμβριο η ισχύς της Διεθνούς Σύμβασης για τη ρύπανση από ναυτιλιακά καύσιμα - Ενωμένοι στον αγώνα κατά της πειρατείας - Προεξέχει 35 μέτρα ο βυθός της Σαντορίνης! - ΟΛΠ: εγκρίθηκε το σχέδιο παραχώρησης στην Cosco - Αύξηση θαλάσσιων ατυχημάτων - Βραβεία AMVER για την εθελοντική θαλάσσια διάσωση - Η Stena συμβιβάστηκε - Τον Ιανουάριο στην Ελλάδα το λίμπερτι - Louis: ακύρωση αγοράς του NORWEGIAN DREAM

30 ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ
Σημαντικές εξελίξεις για το μέλλον της νησιών μας. Ήμασταν παρόντες στο συνέδριο του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών. Αποστολή στην Ιθάκη: Θεοδοσία Κοντζόγλου
διαβάστε το άρθρο

36 12o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕURO-MED: «FROM LAND TO SEA»
On Board CRUISE BARCELONA! Grimaldi και Minoan δημιουργούν «θαλάσσιες λεωφόρους» στην Αδριατική. Αποστολή στην Ιταλία: Μυρτώ Ραφτοπούλου
διαβάστε το άρθρο

44 RO/PAX SUPERFAST I
To νεότευκτο της Attica. Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Bari
διαβάστε το άρθρο

50 ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΦΗΝΙΑΣ
Οκτώ χρόνια από την αυτοκτονία του. Γράφει ο Σ. Ν. Αθανασίου
διαβάστε το άρθρο

60 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΦΩΤΗΣ ΜΑΝΟΥΣΗΣ
«Στη Saos Ferries έδωσα την ψυχή μου». Συνέντευξη του πλέον «επίκαιρου» ακτοπλόου εφοπλιστή στη Θεοδοσία Κοντζόγλου
διαβάστε το άρθρο

72 ΘΑΛΑΣΣΑΓΟΡΑ
Στη δίνη της πιστωτικής κρίσης η ναυτιλία - Η Hapag-Lloyd πουλήθηκε για 4,5 δισ. ευρώ - «Offshore» ο Όμιλος Τσάκου - Εκπαίδευση στα εμιράτα από τον Lloyd’s Register - Γιώργος Οικονόμου: επενδύσεις 1,2 δισ. δολ. για 9 πλοία! - Εξαγορά της Top Ships στα σκαριά - Προτεραιότητα του GL οι εκπομπέςτων πλοίων - Costamare: Παγκόσμια περιβαλλοντική πρωτιά - RΙΝΑ: Αναβάθμιση ποιοτικής ρότας - Μείωση των containerships στις γραμμές του Ειρηνικού

82 ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΕΥΡΩΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ BULKERS
Άρθρο του ναυπηγού-μηχανολόγου κ. Π. Ζαχαριάδη, της εταιρείας Atlantic Bulk Carriers, για τη βελτίωση των νέων πλοίων της.
διαβάστε το άρθρο

 

88 AKARPORT: ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗ Δ. ΕΛΛΑΔΑ
Άρθρο του κ. Θ. Κουνέλη, διευθυντή Logistics της Akarport A.E. για το ελληνικό λιμάνι του Αστακού που διεκδικεί πολλά

92 GRANDI NAVI VELOCI
Τα οκτώ νεότευκτα του Aldo Grimaldi ―μείον δύο στην Atttica!
διαβάστε το άρθρο

100 Onboard... ΕΛΥΡΟΣ!
Ένα ξεχωριστό βαπόρι, σε ρόλο ηγέτη, για την ΑΝΕΚ. Tαξίδεψαν μαζί του ο Σπύρος Ρούσσος και ο Χρήστος Λιάτσης
διαβάστε το άρθρο

122 ΝΩΕ EXPRESS

129 ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΠΙΝΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

133 ΜΠΑΡΚΟ
«Μεγάλες λίμνες». Του έφεδρου πλοιάρχου Ε.Ν. Cpt Π. Δερμάτη

138 ΚΑΡΑΒΟΛΑΤΡΕΣ
Η μηνιαία αναφορά του Πολεμικού Ανταποκριτή του «Ε»

141 Cpt NEMO

144 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΚΥΡΑΣ
Του συγγραφέα-πλοιάρχου Cpt Α. Ι. Τζαμτζή
διαβάστε το άρθρο

154 ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
Η απάντηση ενός καπετάνιου στην ερώτηση «τι δουλειά κάνεις» - ΘΕΟΦΙΛΟΥ συνέχεια: Περί της γνωστής προσάραξης

163 ΚΑΤΑΠΛΟΥΣ
Cpt Χρήστος Παπούλιας (1965-2008) - Μινωικές: πολύ αργά για δάκρυα - Καπετάν Π. Τσάκος: για τη ΝΕΛ και άλλα - Γυναίκα του ναυτικού - Cpt Τάσος Κουλουμπής: τελευταίο αντίο - Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία; Η Παναγιά μαζί μας. Του Cpt Γ. Μαλτέζου

Αρχική σελίδα | Γιατί Εφοπλιστής | Τρέχον τεύχος | Αρχείο τευχών | Συνεντεύξεις | Συνδρομές | Επικοινωνία